Triumph reklamuje walentynkową kolekcję
W punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa walentynkowej kolekcji bielizny Triumph. Akcja obejmuje materiały POS i specjalne formy prezentacji.
Walentynkowa kampania bielizny Triumph reklamuje koszulki nocne Sweet Valentine i tiulowe stringi Lovely Hart. Te pierwsze są oferowane w opakowaniach w kształcie serca oraz prezentowane w sklepach w specjalnych dispenserach i na plakatach pod hasłem „Anything but sweet”. Natomiast te drugie są sprzedawane w zmysłowych czarnych torebkach z zawieszką ozdobioną napisem: „Just for you”.
Akcja – zaplanowana do połowy lutego – ma na celu stworzenie gotowych pomysłów na walentynkowe prezenty i przyciągnięcie do sklepów marki Triumph mężczyzn, którzy szukają romantycznych prezentów dla swoich dziewczyn, narzeczonych i żon. Kreację wykorzystywanych w niej materiałów przygotował oddział firmy w Monachium.
Dołącz do dyskusji: Triumph reklamuje walentynkową kolekcję