Trinny i Susannah pomogły TVN Style. Będzie kolejna edycja?
Premierowe odcinki programu “Trinny i Susannah ubierają Polskę” oglądało 133 tys. widzów, znacznie więcej niż TVN Style - w paśmie emisji formatu - gromadził rok temu. Stacja chce zrealizować drugą edycję show.
Format “Trinny i Susannah ubierają Polskę” premierowo nadawany był w czwartki o 21.00. Pokazane w tym paśmie osiem odcinków dało stacji 0,92 proc. udziału w grupie 4+ i 1,41 proc. komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów - ponad 200 tys. - obejrzało ostatnie wydanie show wyemitowane 9 czerwca.
W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie TVN Style gromadziła tylko 54 tys. widzów, a jej udział plasował się na poziomie odpowiednio 0,37 proc. i 0,61 proc. Program miał też znacznie wyższe udziały od średniego udziału stacji w okresie jego emisji, który wyniósł odpowiednio 0,36 proc. i 0,49 proc. Kanał TVN Style emitując “Trinny i Susannah ubierają Polskę” pokonał też z dużą przewagą konkurencyjne stacje lifestylowe. TLC w paśmie nadawania formatu gromadziło 42 tys. widzów (emitowało wówczas m.in. serię “10 lat mniej”) , a Polsat Cafe - 28 tys. widzów (“Kobieta Cafe”).
Program był powtarzany przez stację kilka razy w tygodniu. Odcinki emitowane w ramach pierwszej powtórki w piątki o 19.00 przyciągnęły przed ekrany średnio 58 tys. widzów, a udział kanału podczas ich emisji wyniósł 0,55 proc. w 4+ i 0,89 proc. w 16-49 (dane bez ostatniego odcinka).
Cennikowo premierowe odcinki formatu z reklam przyniosły 280 tys. zł (dane netto, bez rabatów). Program śledziły głównie kobiety (stanowiły aż 74 proc. widowni), a także widzowie między 20. a 34. rokiem życia oraz między 40. a 54. rokiem życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
>>> Letnia ofensywa TVN Style: “Wojciech Cejrowski. Boso” i wakacyjny “Magiel"
W programie “Trinny i Susannah ubierają Polskę” brytyjskie stylistki Trinny Woodall i Susannah Constantine pomagały zmienić sposób ubierania kobietom i mężczyznom. Show nagrany został w czterech miastach: Łodzi, Poznaniu, Krakowie i Warszawie, a za jego produkcję wykonawczą odpowiadał Mastiff Media Polska. Program wsparty został intensywną autopromocją w TVN Style i na głównej antenie TVN (latem powtórzy on całą edycję), a także kampanią zewnętrzną.
- Jestem bardzo zadowolona z wyników programu. Pokazał on, że jesteśmy w stanie robić duże produkcje zarezerwowowane dotychczas dla dużych stacji - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Yvette Żółtowska-Darska, dyrektor TVN Style. - Chciałabym wyemitować kolejną edycję “Trinny i Susannah ubierają Polskę” - deklaruje. Na razie nie wiadomo jednak, kiedy druga seria może pojawić się na antenie. Stacja musi znaleźć bowiem odpowiedni termin w napiętym kalendarzu stylistek, które realizują też lokalne wersje formatu w innych krajach.
Oglądalność “Trinny i Susannah ubierają Polskę”
Premiery | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
21-04-2011 | 161 789 | 1,13% | 1,90% |
28-04-2011 | 127 072 | 0,85% | 1,14% |
05-05-2011 | 143 719 | 0,96% | 1,44% |
12-05-2011 | 100 388 | 0,69% | 1,19% |
19-05-2011 | 86 950 | 0,61% | 1,02% |
26-05-2011 | 93 952 | 0,70% | 0,88% |
02-06-2011 | 145 880 | 1,10% | 1,90% |
09-06-2011 | 202 388 | 1,34% | 1,80% |
Średnia | 132 809 | 0,92% | 1,41% |
Powtórki | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
22-04-2011 | 77 778 | 0,79% | 1,63% |
29-04-2011 | 38 951 | 0,34% | 0,54% |
06-05-2011 | 39 631 | 0,36% | 0,64% |
13-05-2011 | 62 768 | 0,56% | 0,92% |
20-05-2011 | 81 271 | 0,82% | 1,06% |
27-05-2011 | 50 206 | 0,44% | 0,62% |
03-06-2011 | 54 958 | 0,64% | 0,91% |
Średnia | 58 022 | 0,55% | 0,89% |
Widownia konkurencji w czasie emisji programu
Stacja | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
TVN Style | 132 809 | 0,92% |
TLC | 42 160 | 0,29% |
Polsat Cafe | 28 375 | 0,20% |
Profil widowni formatu
Profil | TVN Style | ADH % | AFF |
Płeć | Mężczyźni | 26,00% | 54 |
Kobiety | 74,00% | 143 | |
Wiek | 4-9 | 2,51% | 42 |
10-15 | 1,57% | 23 | |
16 - 19 | 2,32% | 41 | |
20 - 24 | 9,03% | 115 | |
25 - 29 | 10,21% | 115 | |
30 - 34 | 10,47% | 126 | |
35 - 39 | 6,25% | 85 | |
40 - 44 | 10,29% | 160 | |
45 - 49 | 16,44% | 239 | |
50 - 54 | 13,48% | 167 | |
55 - 59 | 7,25% | 93 | |
60+ | 10,18% | 50 | |
Wlk. miasta | Wieś | 9,08% | 23 |
< 50 tys. | 28,75% | 120 | |
50-100 tys. | 18,12% | 211 | |
100-200 tys. | 8,43% | 104 | |
> 200 tys. | 35,62% | 177 | |
Zawód | Top management | 15,89% | 183 |
Pracownicy średniego szczebla | 34,49% | 230 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 14,17% | 71 | |
Emeryci | 14,02% | 55 | |
Inni | 21,43% | 70 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 19,50% | 43 |
Średnie | 55,83% | 189 | |
Wyższe | 20,59% | 164 | |
Inne | 4,09% | 32 |
Dołącz do dyskusji: Trinny i Susannah pomogły TVN Style. Będzie kolejna edycja?