TP SA promuje neostradę na JetBike'ach
Telekomunikacja Polska jest pierwszą firmą, która zdecydowała sięwykorzystać JetBike'a w kampanii reklamowej. Nowy mobilny nośnikfirmy Jet Line będzie użyty w promocji usługi neostrada tp.
JetBike'i to czterokołowe pojazdy napędzane siłą ludzkich mięśnii zaopatrzone w trzy powierzchnie ekspozycyjne formatu 120 x 180cm. Wyposażone w system nagłośnieniowy nośniki będą promować letnicykl eventów organizowanych przez TP SA pod hasłem "Pełen objazd zneostradą tp". W wybranych miejscowościach w całej Polsce pojawiąsię darmowe kafejki, w których chętni będą mogli przetestowaćusługę szerokopasmowego dostępu do internetu na specjalnieprzygotowanych stanowiskach komputerowych.
- Akcja jest skierowana do młodych i aktywnych osób, a JetBikema dosyć niezwykły wygląd i łatwo skupia na sobie uwagęprzechodniów - skomentowała Agnieszka Łupińska z biura sprzedażyJet Line. -Liczymy, że pomoże przyciągnąć potencjalnych nowychużytkowników neostrady do kafejek przygotowanych przezTelekomunikację Polską - dodała.
W akcji wykorzystane zostaną 3 JetBike'i poruszające się poulicach i deptakach w pobliżu kafejek neostrady tp w dniu eventu.Promocja w dziewięciu miastach potrwa do końca wakacji.
Dołącz do dyskusji: TP SA promuje neostradę na JetBike'ach