„Toys” - pismo shoppingowe dla dziewczynek
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło na rynek magazyn shoppingowy “Toys”, skierowany do dziewczynek w wieku od 4 do 8 lat.
Dwumiesięcznik podzielony jest na trzy główne części redakcyjne Laleczki, Zwierzątka i Moda, a w ich ramach prezentowane są serie do kolekcjonowania, m.in. laleczek i zwierzątek, czy zestawy do projektowania strojów. W piśmie można znaleźć też quizy, plakat oraz przewodnik po kolekcjach książkowych i filmowych. Do pierwszego numeru “Toys” wydawca dołączył kolekcję misiaczków w gumowych kostiumach. Redaktor prowadzącą pierwsze wydanie jest Anna Arcab, za kolejne numery odpowiadać ma z kolei Krzysztof Czulec.
“Toys” liczy 28 stron, ukazał się w nakładzie 35 tys. egz. i w cenie 9,99 zł. Wprowadzenie tytułu wsparte jest kampanią reklamową w mediach własnych Egmontu.
Spółka Egmont Polska ma w swojej ofercie także magazyn shoppingowy dla chłopców pt. “Boys&Toys”.
Dołącz do dyskusji: „Toys” - pismo shoppingowe dla dziewczynek
shopping dla przedszkolaków - na to powinien być paragraf !!!