Toyota Corolla w natarciu
Saatchi & Saatchi rozpoczęło kampanie reklamową Toyoty Corolli Polaris
Kampania promuje sezonową ofertę Corolli, najlepiej sprzedającego się samochodu w segmencie C, która latem dostępna jest w wersji seryjnej z klimatyzacją.
Celem kampanii jest wsparcie w okresie letnim Toyoty Corolli w wersji kombi (wagon), która stanowi około 20% sprzedaży wszystkich dostępnych na rynku wersji Corolli. Klimatyzacja dostępna w podstawowym wyposażeniu nie jest jedyną zachęta dla konsumentów. Poza prowadzoną przez Saatchi & Saatchi kampanią reklamową, Toyota wprowadziła także zmiany w cenniku. Wyrównane zostały ceny wszystkich nadwoziowych wersji Corolli - cena pięciodrzwiowego hatchbacka, sedana oraz wersji kombi jest identyczna.
Kampania trwać będzie przez cały sierpień, w standardowych kanałach komunikacji. Działania prowadzone będą w oparciu o lokalną prasę, lokalne stacje radiowe, wktórych emitowane będą 30 sekundowe spoty oraz internetową stronę Toyoty.
Prowadzona przez Saatchi & Saatchi kampania reklamowa Corolli Polaris stanowi kolejny etap współpracy pomiędzy agencją a firma Toyota Motor Poland. Saatchi & Saatchi zajmowało się kreatywną stroną letnich kampanii Toyoty Corolli oraz RAV4, kampanię Toyoty Land Cruiser oraz unikalnego na rynku modelu o napędzie hybrydowym - Toyoty Prius.
Za stronę kreatywną kampanii odpowiada zespół Satchii & Satchii - dyrektor kreatywny Jacek Szulecki oraz Anna Ptasińska, Piotr Niemczyński, Paweł Grzybowski. Dyrektorem artystycznym kampanii jest Agnieszka Niska a copywriterem Max Olech. Toyotę Motor Poland reprezentowali Jacek Pawlak, Witold Nowicki i Krzysztof Prus. Zakupem mediów zajmują się lokalni dealerzy Toyoty.
Dołącz do dyskusji: Toyota Corolla w natarciu