SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Totalizator Sportowy szuka firmy, która oceni kampanie realizowane przez dom mediowy

Totalizator Sportowy zaprasza firmy doradcze do składania ofert na świadczenie usług związanych z oceną kampanii reklamowych realizowanych przez dom mediowy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą zamierza współpracować dwa lata.

Domem mediowym, który obecnie zajmuje się planowaniem i zakupem mediów do kampanii Totalizatora, jest Starcom (Publicis Media).

Totalizator chce teraz nawiązać współpracę z firmą, która będzie mu doradzać przy ocenie kampanii realizowanych przez Starcom.

Usługi te mają obejmować m.in. ocenę i analizę media planów TV i buying briefu, w tym ocenę zgodności ze strategią  mediową i zapisami formularza  gwarancji zakupowych, ocenę i analizę media planu dla danego medium (innego niż telewizja), ocenę i analizę całościowej strategii mediowej dla danego produktu TS, ocenę raportu z rozliczenia  gwarancji kosztów i jakości mediów przedstawiającego status realizacji gwarancji w okresie kwartalnym.

Wybrana firma będzie też analizować roczny raport z rozliczenia gwarancji kosztów i jakości mediów, w tym weryfikować wynagrodzenie bonusowe należne domowi mediowemu.

W  ramach  współpracy firma ta będzie zobowiązana do sprawdzania parametrów, warunków zakupowych oraz budżetu  dla  poszczególnych kampanii reklamowych realizowanych w mediach.

Umowa zostanie zawarta na dwa lata. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 23 czerwca br.

Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy szuka firmy, która oceni kampanie realizowane przez dom mediowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl