Torebka Małgorzaty Kożuchowskiej w kampanii Jacobs Krönung 3in1
Kraft Foods Polska prowadzi kampanię wspierającą wprowadzenie narynek nowego produktu - Jacobs Krönung 3in1. Działania oparte są narozbudowanej kampanii PR, aktywnościach w internecie, w tymkonkursie konsumenckim, kampanii reklamowej oraz wspierającychdziałaniach BTL.
Do działań marka zaangażowała Małgorzatę Kożuchowską, którazaprojektowała torebkę dla Jacobs Krönung 3in1.
Częścią kampanii BTL jest konkurs konsumencki, w którymkonsumentki mogą wygrać torebki z limitowanej kolekcji autorstwaMałgorzaty Kożuchowskiej & Pola La dla Jacobs Krönung 3in1.Platformą konkursu jest strona internetowa conosimalgosia.pl.Zadaniem uczestniczek jest odgadnięcie zawartości torebkiMałgorzaty Kożuchowskiej. Codziennie jedna z konsumentek mamożliwość wygrania torebki w oryginalnym ugrowym kolorze, a cotydzień dodatkowo wycieczki do Paryża i torby w kolorze złotym.
Wsparciem konkursu jest kampania radiowa w radiu RMF orazstacjach lokalnych, a także w serwisach internetowych takich jak:onet.pl, gazeta.pl czy kobiety.pl. Konkurs ruszył na początkukwietnia i potrwa przez miesiąc. W ramach kampanii planowane sątakże inne działania skierowane do konsumentów takie jak;degustacje produktu w miejscach sprzedaży na terenie całej Polski,a także współpraca z typowo kobiecym portalem - kafeteria.pl, gdziena podstronie www.jacobszesmakiem.pl możnabędzie znaleźć informacje interesujące dla aktywnych kobiet.
Za całość działań interaktywnych oraz BTL odpowiada agencjaFreszlab. Przygotowaniem strategii komunikacji PR zajęła sięagencja Euro RSCG Sensors, kampanię prasową oraz radiową stworzyłaagencja JWT Polska, natomiast za zakup mediów w kampanii odpowiadadom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Torebka Małgorzaty Kożuchowskiej w kampanii Jacobs Krönung 3in1