„TopGear” z kalendarzem na 2011 rok
Od środy w sprzedaży dostępny będzie styczniowy numer miesięcznika „TopGear” (Burda Media) z kalendarzem na 2011 rok, zawierającym zdjęcia dwunastu aut.
Magazyn ukaże w nakładzie 115 tysięcy egz. i w cenie 5,90 zł (normalnie, bez dodatku pismo kosztuje 4,90 zł). W numerze znajdzie się m.in. sesja zdjęciowa „Japoński poker”, w której aktorzy Andrzej Grabowski, Mirosław Zbrojewicz oraz Paweł Królikowski występują w roli bezwzględnych gangsterów.
Styczniowe wydanie magazynu „TopGear” z kalendarzem wsparte jest kampanią reklamową w prasie („Focus”, „National Geografic”, „Podróże”, „Elle” i „Chip”) oraz w internecie (wp.pl, gazeta.pl, chip.pl, crn.pl). Kreację kampanii i mediaplan wydawca przygotował sam.
Dołącz do dyskusji: „TopGear” z kalendarzem na 2011 rok