„Top Model”: 2,54 mln widzów, pozycja lidera i 25,6 mln z reklam
Pierwszą edycję programu „Top Model – zostań modelką” śledziło w TVN średnio 2,54 mln widzów. Zapewniło to stacji pozycję lidera rynku. Wpływy reklamowe wyniosły 25,6 mln złotych (dane bez rabatów).
Format miał średnio 18,8 proc. udziału w grupie 4+ oraz 22,8 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. To więcej niż kanał notował przed rokiem, kiedy udziały wynosiły odpowiednio 14,82 i 15,62 proc. (wówczas w tym paśmie TVN nadawał serial „Naznaczony”).
Date | AMR | SHR% | SHR % (16-49) |
08-09-2010 | 2019365 | 15,55% | 17,88% |
15-09-2010 | 2621773 | 19,09% | 23,45% |
22-09-2010 | 2495414 | 19,45% | 23,09% |
29-09-2010 | 2889786 | 21,06% | 26,54% |
06-10-2010 | 2553756 | 19,21% | 22,16% |
13-10-2010 | 2622122 | 19,77% | 23,45% |
20-10-2010 | 2705559 | 19,95% | 24,28% |
27-10-2010 | 2758056 | 19,89% | 24,58% |
03-11-2010 | 2522787 | 19,07% | 23,69% |
10-11-2010 | 2233013 | 15,94% | 20,51% |
17-11-2010 | 2147477 | 14,81% | 18,76% |
24-11-2010 | 2787763 | 19,91% | 24,97% |
01-12-2010 | 2630517 | 20,06% | 22,88% |
średnio | 2542646 | 18,80% | 22,80% |
Średnio 2009 | 1923665 | 14,82% | 15,62% |
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl program „Top Model” wyprzedził między innymi filmy fabularne emitowane przez TVP2 oraz serial „Ratownicy” TVP1 . Na czwartej pozycji znalazł się Polsat z Ligą Mistrzów i filmami.
stacja | AMR | SHR % | SHR % (16-49) |
TVN | 2542646 | 18,80% | 22,80% |
TVP2 | 2510819 | 18,58% | 17,97% |
TVP1 | 2333903 | 17,27% | 14,46% |
POLSAT | 1759751 | 13,02% | 15,52% |
Show oglądały głównie kobiety, mieszkańcy średnich , dużych i największych miast, legitymujący się wykształceniem średnim i wyższym.
Profil | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 34,17% | 71 |
Kobiety | 65,83% | 127 | |
Wiek | 4-9 | 1,97% | 33 |
10-15 | 4,36% | 62 | |
16 - 19 | 4,92% | 85 | |
20 - 24 | 7,13% | 87 | |
25 - 29 | 12,75% | 143 | |
30 - 34 | 12,14% | 149 | |
35 - 39 | 8,58% | 121 | |
40 - 44 | 6,65% | 103 | |
45 - 49 | 6,58% | 92 | |
50 - 54 | 8,71% | 105 | |
55 - 59 | 9,81% | 129 | |
60+ | 16,41% | 84 | |
Wlk. miasta | Wieś | 29,37% | 75 |
< 50 tys. | 26,78% | 111 | |
50-100 tys. | 9,32% | 109 | |
100-200 tys. | 11,33% | 142 | |
> 200 tys. | 23,19% | 114 | |
Zawód | Top management | 10,25% | 132 |
Pracownicy średniego szczebla | 21,13% | 146 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 19,64% | 97 | |
Emeryci | 23,73% | 95 | |
Inni | 25,25% | 77 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 44,27% | 96 |
Średnie | 33,65% | 114 | |
Wyższe | 15,75% | 138 | |
Inne | 6,33% | 49 |
Wiosną 2011 pasmo „Top Model” zajmie kolejna edycja „You Can Dance”. Niewykluczone, że format produkowany przez Rochstar powróci jesienią.
Dołącz do dyskusji: „Top Model”: 2,54 mln widzów, pozycja lidera i 25,6 mln z reklam