SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Top Model”: 2,54 mln widzów, pozycja lidera i 25,6 mln z reklam

Pierwszą edycję programu „Top Model – zostań modelką” śledziło w TVN średnio 2,54 mln widzów. Zapewniło to stacji pozycję lidera rynku. Wpływy reklamowe wyniosły 25,6 mln złotych (dane bez rabatów).

Format miał średnio 18,8 proc. udziału w grupie 4+ oraz 22,8 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. To więcej niż kanał notował przed rokiem, kiedy udziały wynosiły odpowiednio 14,82 i 15,62 proc. (wówczas w tym paśmie TVN nadawał serial „Naznaczony”).


 

DateAMRSHR%SHR % (16-49)
08-09-2010201936515,55%17,88%
15-09-2010262177319,09%23,45%
22-09-2010249541419,45%23,09%
29-09-2010288978621,06%26,54%
06-10-2010255375619,21%22,16%
13-10-2010262212219,77%23,45%
20-10-2010270555919,95%24,28%
27-10-2010275805619,89%24,58%
03-11-2010252278719,07%23,69%
10-11-2010223301315,94%20,51%
17-11-2010214747714,81%18,76%
24-11-2010278776319,91%24,97%
01-12-2010263051720,06%22,88%
średnio254264618,80%22,80%
Średnio 2009192366514,82%15,62%


Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl program „Top Model” wyprzedził między innymi filmy fabularne emitowane przez TVP2 oraz serial „Ratownicy” TVP1 . Na czwartej pozycji znalazł się Polsat z Ligą Mistrzów i filmami. 

stacjaAMRSHR %SHR % (16-49)
TVN254264618,80%22,80%
TVP2251081918,58%17,97%
TVP1233390317,27%14,46%
POLSAT175975113,02%15,52%


Show oglądały głównie kobiety, mieszkańcy średnich , dużych i największych miast, legitymujący się wykształceniem średnim i wyższym. 

ProfilADH %AFF
PłećMężczyźni34,17%71
 Kobiety65,83%127
Wiek 4-91,97%33
  10-154,36%62
 16 - 194,92%85
 20 - 247,13%87
 25 - 2912,75%143
 30 - 3412,14%149
 35 - 398,58%121
 40 - 446,65%103
 45 - 496,58%92
 50 - 548,71%105
 55 - 599,81%129
 60+16,41%84
Wlk. miastaWieś29,37%75
 < 50 tys.26,78%111
 50-100 tys.9,32%109
 100-200 tys.11,33%142
 > 200 tys.23,19%114
ZawódTop management10,25%132
 Pracownicy średniego szczebla21,13%146
 Pracownicy fizyczni i rolnicy19,64%97
 Emeryci23,73%95
 Inni25,25%77
WykształceniePodstawowe44,27%96
 Średnie33,65%114
 Wyższe15,75%138
 Inne6,33%49


Wiosną 2011 pasmo „Top Model” zajmie kolejna edycja „You Can Dance”. Niewykluczone, że format produkowany przez Rochstar powróci jesienią.
 

Dołącz do dyskusji: „Top Model”: 2,54 mln widzów, pozycja lidera i 25,6 mln z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kasia
Oglądalność "Top Model" w TVN...fan-tas-tycz-na. Czekamy na II edycję.BRAWO.Program cudowny,ciekawy,studio extra.
odpowiedź
User
daniel
danielos pita na youtube
odpowiedź
User
piotr
zamiast you can dance mogi 2 edycje top model
odpowiedź