SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Toni Hyyryläinen reklamuje Nordea Profit Plus

W sobotę, 15 marca, rusza telewizyjna kampania reklamowa polisyNordea Profit Plus.

Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot reklamowy, wktórym ponownie wykorzystano wizerunek Toniego Hyyryläinena. Wspocie wykorzystywany jest również motyw "cube"(charakterystycznego sześcianu), który z dużym sukcesem zostałwprowadzony w komunikacji dotyczącej konta osobistego NordeaSpektrum w  styczniu br. W obecnej kampanii "cube" jest elementemtworzącym ścieżkę inwestycyjną, po której kroczy Toni. Ścieżka wsymboliczny sposób ilustruje cechy produktu inwestycyjnego. Kostkijako stopnie prowadzące do zysku na jej końcu, podkreślają przewagęnad konkurencją.

Realizację kampanii ze strony Banku Nordea prowadzi SławomirRonkowski, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji. W HandMade za przygotowanie kampanii odpowiada team kreatywny: RadekJakubiak (copywriter) i Grzegorz Karwala (art director) oraz JoannaPająk (account manager) i Artur Lalewicz (client service director).Spot wyreżyserowany został przez Piotra Rzeplińskiego. Produkcjęfilmową przygotował dom produkcyjny Papaya Films. Kampaniatelewizyjna prowadzona będzie w TVN 24, oraz kanałach Discovery iwybranych stacjach tematycznych (AtMedia).

Kampania obejmuje także działania w prasie (ogłoszenia prasowe orazinserty m.in. w Gazecie Wyborczej, Polityce i Metrze) orazmateriały w placówkach banku.

Kampanię przygotowała agencja Hand Made, media zakupił dommediowy MPG.

Dołącz do dyskusji: Toni Hyyryläinen reklamuje Nordea Profit Plus

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl