SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Zwierzchoń chief technology officerem w Brand Active

Do zespołu agencji Brand Active, zajmującej się wdrażaniem technologii e-commerce w oparciu o Shopify, będącej częścią grupy Divante dołączył Tomasz Zwierzchoń, obejmując stanowisko chief technology officera (CTO).

od lewej: Tomasz Zwierzchoń, Marcin Rudzikod lewej: Tomasz Zwierzchoń, Marcin Rudzik

Zwierzchoń będzie odpowiedzialny za zarządzanie działem developmentu, rozwój technologii, współtworzenie strategii Brand Active oraz skalowanie zespołu we współpracy z wewnętrznym wsparciem HR, a także nadzór nad wewnętrznymi OKR.

Do jego obowiązków będzie również należało wyznaczanie najwyższego standardu programowania i bezpieczeństwa danych. Jednym z głównych zadań Tomasza Zwierzchonia będzie też budowanie relacji z partnerami i kluczowymi klientami oraz aktywne uczestnictwo projektach.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Tomasz Zwierzchoń ma wiele lat doświadczenia na stanowiskach: head of Front End, IT architect, frontend team leader i scrum master. Fan Scruma, Kanbana, BDD, TDD i JTBD.

Współpracował m.in. z Bankiem Pekao S.A. i IBM przy wdrażaniu OpenBanking/PSD2. Zarządzał w ORBA projektami eCommerce B2B i B2C, zdobywającymi nagrody e-Commerce Polska Awards.

Dołącz do dyskusji: Tomasz Zwierzchoń chief technology officerem w Brand Active

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
To ile gwiazdek i belek na pagonach?
odpowiedź