Tomasz Perkowski digital investments directorem w MediaHub Poland
Tomasz Perkowski awansował na digital investments directora w domu mediowym MediaHub Poland. To nowo utworzone stanowisko w dziale trade agencji.
Perkowski odpowiada za negocjacje warunków zakupowych dla klientów MediaHub i optymalizację procesów zakupowych w obszarze mediów digital. Po awansie raportuje bezpośrednio do Macieja Niepsuja, szefa działu trade w MediaHub.
- Dynamika z jaką rozwijamy u nas obszar digital to nie tylko narzędzia i technologie, ale również udział tego medium w wydatkach naszych klientów. Wierzymy, że awans Tomka, jego doświadczenie i znajomość rynku pozwolą nam optymalnie zarządzać rosnącymi budżetami klientów w kluczowych dla nich obszarach - mówi Maciej Niepsuj, chief trading officer w MediaHub. - Jednocześnie jesteśmy przekonani, że nowe wyzwania pozwolą Tomkowi w pełni wykorzystać jego dotychczasowe doświadczenia we współpracy z mediami - podkreśla.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Perkowski w MediaHub pracuje od 15 lat. Zaczynał jako media planner, a w ostatnim czasie pracował jako senior digital manager w zespole Anny Jezierskiej, client managing partner w MediaHub. Odpowiadał za zespół obsługujący klientów w zakresie strategii, planowania i realizacji kampanii online wśród, których znaleźli się m.in. CCC, Vision Express, Kross, ORLEN, Vinted, Lotos, Decathlon, Microsoft, Telepizza czy Velux.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Perkowski digital investments directorem w MediaHub Poland