Tomasz Lis w Dwójce wygrywa z konkurencją
Emitowany od 25 lutego w poniedziałkowe wieczory w Dwójce nowyprogram Tomasza Lisa prawie dwukrotnie podniósł widownię pasma wktórym jest pokazywany. Audycja pod względem oglądalności wyprzedzatakże nadawane w tym samym czasie propozycje konkurencji.
Średnia widownia trzech pierwszych odcinków programu "Tomasz Lisna żywo" wyniosła 3,56 mln osób przy udziałach w rynku na poziomie24,60 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Rok temu programy emitowaneprzez TVP 2 w tym paśmie miały 1,79 mln widzów i udziały wynoszące12,19 proc.
Wszyscy4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
10-03-2008 | 3 126 170 | 22,01% | 13,03% |
03-03-2008 | 2 976 493 | 20,53% | 11,87% |
25-02-2008 | 4 583 154 | 31,13% | 20,76% |
średnia | 3 560 137 | 24,60% | 15,16% |
W porze emisji programu "Tomasz Lis na żywo" (poniedziałki 21.10 -22.04) Dwójka jest liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscuznajduje się z Polsat z udziałem na poziome 24,23 proc. Stacja tanadaje w tym czasie filmy fabularne. Dalej plasują się: TVN (22,99proc., "Na Wspólnej", "Szymon Majewski Show" i "Krok od domu") iTVP 1 (głównie "Teatr Telewizji"; 5,54 proc.).
Wszyscy4+ | |||
Stacja | AMR | AMR % | SHR % |
TVP 2 - TomaszLis na żywo | 3 560 137 | 9,92% | 24,60% |
Polsat | 3 507 298 | 9,77% | 24,23% |
TVN | 3 327 537 | 9,27% | 22,99% |
TVP 1 | 801 237 | 2,23% | 5,54% |
Wśród widzów show Tomasza Lisa dominują kobiety, ludzie popięćdziesiątce, oraz mieszkańcy wsi i małych miast.
AFF | ADH % | ||
Płeć | Mężczyźni | 86 | 41,57% |
Kobiety | 113 | 58,43% | |
Wiek | 4- 9 | 27 | 1,68% |
10-15 | 29 | 2,23% | |
16 - 19 | 18 | 1,13% | |
20 - 24 | 31 | 2,77% | |
25 - 29 | 37 | 3,15% | |
30 - 34 | 62 | 4,90% | |
35 - 39 | 44 | 2,93% | |
40 - 44 | 98 | 6,39% | |
45 - 49 | 87 | 6,72% | |
50 - 54 | 134 | 11,00% | |
55 - 59 | 159 | 11,45% | |
60+ | 249 | 45,63% | |
Wlk.miasta | Wieś | 103 | 39,60% |
< 50 tys. | 109 | 25,94% | |
50-100 tys. | 90 | 8,05% | |
100-200 tys. | 86 | 6,84% | |
> 200 tys. | 94 | 19,57% | |
Zawód | Top management | 82 | 6,79% |
Pracownicy szczeblaśredniego | 87 | 11,67% | |
Pracownicy fizyczni irolnicy | 79 | 15,54% | |
Emeryci | 211 | 54,59% | |
Inne | 35 | 11,41% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 104 | 45,84% |
Średnie | 119 | 35,79% | |
Wyższe | 121 | 14,45% | |
Inne | 28 | 3,92% |
Na reklamach wyemitowanych wokół trzech pierwszych wydań programuTVP 2 zarobiła 1,6 mln zł (dane cennikowe netto bez rabatów).
Dołącz do dyskusji: Tomasz Lis w Dwójce wygrywa z konkurencją