Tomasz Karolak reklamuje Orange Open dla Firm (wideo)
Wystartowała kampania reklamująca ofertę Orange Open dla Firm. Twarzą akcji jest Tomasz Karolak, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Havas Worldwide Warsaw oraz MEC.
Nowa kampania informuje, że klienci, którzy dokupią usługi lub przejdą do Orange, mogą obniżyć rachunki nawet o 780 zł netto rocznie. W nowej ofercie dostępne są również smartfony za 0 zł na start.
W akcji reklamowej występuje Tomasz Karolak, który odgrywa rolę architekta Ludwika Boskiego z serialu „Rodzinka.pl”, który w spocie projektuje wnętrze przedszkola. W ubiegłym tygodniu ruszyła kampania reklamowa Orange Open z udziałem wszystkich gwiazd serialu „Rodzinka.pl” (więcej na ten temat).
Kampania Orange Open dla Firm potrwa do 8 czerwca br. Obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, internet oraz outdoor.
Kreację kampanii przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Karolak reklamuje Orange Open dla Firm (wideo)