SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Jędrzejczak współpracownikiem Brainshake

Tomasz Jędrzejczak rozpoczął współpracę z agencją Brainshake. Wcześniej pracował m.in. w Testardo i Grey Group Polska.

W ramach współpracy z Brainshake Tomasz Jędrzejczak od początku marca zajmuje się doradztwem strategicznym dla kluczowych klientów agencji w obszarze niestandardowej komunikacji marketingowej oraz wdrożeniem zasad planowania strategicznego do bieżących i nowobiznesowych projektów. – Obecność Tomka to początek zmian w firmie, które umożliwią nam coraz lepsze dopasowanie tworzonych przez nas niestandardowych koncepcji do strategii komunikacyjnych marek, dla których pracujemy – deklaruje Łukasz Smoliński, managing director Brainshake.

 


Tomasz Jędrzejczak jest związany z branżą reklamową od 15 lat. Przez wiele lat był szefem strategii Testardo oraz Grey Group Polska. W swojej karierze pracował dla czołowych marek z branży telekomunikacyjnej (TP, Orange), finansowej (Aviva/Commercial Union, PKO BP, Deutsche Bank, Fortis/Dominet, Rabobank), FMCG (Tiger, Fitella, Kamis, Benecol, Masmix, Jutrzenka) czy motoryzacyjnej (Suzuki, Chevrolet).

Dołącz do dyskusji: Tomasz Jędrzejczak współpracownikiem Brainshake

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rosiasz
Brawo, brawo, brawo!
odpowiedź