Tomasz Izydorczyk: z Orange Polska na dyrektora marketingu UPC Polska
Tomasz Izydorczyk, dotąd związany z Orange Polska, od 1 października br. zostanie dyrektorem marketingu sieci kablowej UPC Polska.
Izydorczyk odpowiedzialny będzie za kreację, opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej i produktowej UPC.
Od czasu odejścia w grudniu ub.r. poprzedniego szefa marketingu UPC Polska Grzegorza Esza dział marketingu firmy nadzorował bezpośrednio prezes spółki Ramiro Lafarga.
Tomasz Izydorczyk z branżą telekomunikacyjną związany jest od ponad 16 lat. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora marketingu ds. B2B w Orange Polska, a wcześniej dyrektora ds. strategii i komunikacji marketingowej tej spółki.
Doświadczenie zawodowe Izydorczyk zdobywał m.in. w międzynarodowej firmie doradczej A.T. Kearney, The Boston Consulting Group, jak również w Zakładach Farmaceutycznych Polpharma oraz w Vectrze, gdzie pełnił funkcję dyrektora operacyjnego. Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie, posiada także tytuł MBA University of Minnesota.
Sieć UPC Polska na koniec czerwca br. miała 1,42 mln klientów.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Izydorczyk: z Orange Polska na dyrektora marketingu UPC Polska
NIE wyobrażam sobie braku Eleven i Eleven Sports w UPC !!