Tomasz Dembiński za Pawła Miklaszewskiego na czele agencji Walk
Tomasz Dembiński został prezesem i dyrektorem zarządzającym agencji Walk Creative, Walk Digital i Walk Promotion. Do sierpnia br. pracował w agencji San Markos.
Tomasz Dembiński na stanowisku prezesa i dyrektora zarządzającego agencji Walk Creative, Walk Digital i Walk Promotion zastąpił Pawła Miklaszewskiego, który został prezesem nowej spółki uruchomionej przez Grupę Walk - Walk with David, zajmującej się m.in. identyfikacją wizualną. Miklaszewski odpowiada tam za rozwój biznesu.
Tomasz Dembiński do sierpnia br. był prezesem agencji San Markos - pracował tam dwa lata, a zastąpiła go Magdalena Czaja.
- Zmiana na stanowisku osoby zarządzającej częścią kreatywną grupy jest naturalną konsekwencją naszego rozwoju. Odchodzimy od modelu właścicielskiego zarządzania strukturami i oddajemy je w ręce ludzi, w których profesjonalizm i potencjał wierzymy - mówi Paweł Miklaszewski, Partner Walk.
Dembiński jest drugim managerem agencji San Markos, który w ostatnim czasie przeszedł do Grupy Walk. Z początkiem września stanowisko client service directora w Walk Creative objął Piotr Sroka, który do sierpnia br. jest brand directorem w San Markos.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Dembiński za Pawła Miklaszewskiego na czele agencji Walk