Tomasz Dakowski i Tomasz Izydorczyk w zarządzie UPC Polska
Dyrektor sprzedaży UPC Polska Tomasz Dakowski i dyrektor marketingu w tej firmie Tomasz Izydorczyk awansowali na członków zarządu operatora.
Tomasz Dakowski zarządza obszarem sprzedaży i utrzymania klientów w UPC od 2013 roku. Odpowiadał m.in. za rozwój kanałów sprzedaży, a także przebudowę modelu sprzedaży detalicznej, co pozwoliło dwukrotnie zwiększyć sieć sprzedaży w postaci tzw. wysp i mniejszych salonów UPC w centrach handlowych.
Tomasz Izydorczyk dołączył do UPC Polska w październiku 2015 roku, obejmując funkcję dyrektora marketingu. Jego rolą jest wdrażanie strategii marketingowej i produktowej UPC oraz dbanie o rozwój portfolio oraz umacnianie pozycji firmy na rynku.
Dakowski i Izydorczyk dołączyli do zarządu UPC Polska, który tworzyli dotąd: Jakub Kłoczewiak, Zoltan Bodnar, Jerzy Gołębiowski, Beata Stola i Janusz Nowak.
Od listopada ub.r. sieć UPC Polska szuka prezesa, bo sprawujący tę funkcję Ramiro Lafarga odszedł z firmy.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Dakowski i Tomasz Izydorczyk w zarządzie UPC Polska