To, co wiewiórki lubią najbardziej
Od 20 października w głównych stacjach telewizyjnych możemy oglądać film reklamowy prezentujący nowy produkt Cadbury Wedel - czekoladę z orzechami 'Luksusowa'.
Pod marką „Luksusowa” Cadbury Wedel wprowadziła na rynek dobrze znaną Polakom czekoladę mleczną z całymi orzechami - tym razem w nowym 100g formacie.
Kampanię zatytułowaną „Wiewiórka” przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw.
Koncept kreatywny kampanii opiera się na zaskoczeniu i rozbawieniu widza: obserwujemy wiewiórkę, która schodzi z drzewa i biegnie w kierunku kamery – w zwolnionym tempie widzimy malujące się w jej oczach i na jej pyszczku radość oraz żądzę zjedzenia czegoś pysznego. Wykonuje skok ku upragnionym orzechom… i ląduje na szybie witryny sklepowej, za którą widać „Luksusową” - czekoladę Wedla z całymi orzechami.
Kampania „Wiewiórka” jest już drugą zrealizowaną dla Cadbury Wedel przez Euro RSCG Warsaw (poprzednia, „Słodka pociecha”, wystartowała 9 października 2006). Za jej przygotowanie odpowiedzialni są: Creative Directors - Jacek Maciejewski i Jacek Szulecki, Art Director - Darek Małkiński oraz Copywriter – Piotr Barański. Produkcją kierowała Katarzyna Lachowicz.
Spot reklamowy możemy oglądać w TVP, TVN oraz telewizji Polsat. Za planowanie i kupno mediów odpowiedzialna jest firma Zenithmedia.
Dołącz do dyskusji: To, co wiewiórki lubią najbardziej