Thomas Crampton na stanowisku global chair of the digital practice w Edelman
Thomas Crampton, dotychczasowy global principal w agencji Ogilvy Consulting w Londynie dołączy z początkiem stycznia 2019 roku do zespołu agencji Edelman. Obejmie tam stanowisko global chair of the digital practice.
Crampton ostatnio kierował tzw. praktyką transformacji marketingowej w Ogilvy. W Edelmanie pracę rozpocznie na początku stycznia 2019 roku. Będzie podlegać bezpośrednio Richardowi Edelmanowi, prezesowi i dyrektorowi generalnemu agencji.
Zastąpi Kevina Kinga, który po 15 latach pracy postanowił odejść z Edelmana.
Wcześniej Thomas Crampton pełnił funkcję globalnego dyrektora zarządzającego w Social @ Ogilvy, gdzie kierował zespołem 1500 specjalistów od mediów społecznościowych na ponad 60 rynkach. Tworzył też oddział Social @ Ogilvy w regionie Azji i Pacyfiku, rozwijając ofertę od dwóch osób w Hongkongu do ponad 400 w 23 miastach w regionie.
- Mamy czas niezwykle szybkich zmian w zakresie technologii i nawyków klientów, a wiele organizacji powstało w erze faksu. One potrzebują pomocy w dostosowaniu się, więc potrzebują specjalistów, którzy pomogą im zrozumieć w jakim miejscu obecnie są i będą je wspierać w tworzeniu odpowiednich strategii rozwoju - powiedział Thomas Crampton.
Zespół zajmujący się tzw. digital practice w Edelmanie obejmuje ponad 700 pracowników na całym świecie. Odpowiada za zarządzenie budżetem ok. 200 mln dolarów.
Dołącz do dyskusji: Thomas Crampton na stanowisku global chair of the digital practice w Edelman