SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,08 mln widzów „The Voice Senior 3”. TVP2 liderem

Trzecią edycję „The Voice Senior” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,08 mln osób, o 170 tys. widzów mniej niż pokazywaną rok temu drugą odsłonę widowiska. TVP2 w czasie emisji programu jest zdecydowanym liderem rynku zarówno w grupie 4+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Trenerzy „The Voice Senior 3”; fot. TVP/RochstarTrenerzy „The Voice Senior 3”; fot. TVP/Rochstar

Premierowe odcinki „The Voice Senior 3” na antenie TVP2 oglądać można w soboty około godz. 20.00 i 21.00, począwszy od 1 stycznia br. Średnia widownia pierwszych odcinków muzycznego widowiska (do 15 stycznia) wyniosła 2,08 mln osób, co przełożyło się na 15,20 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,33 mln oglądających, program zgromadził 1 stycznia - dane dla odcinka z godz. 21.00.

Dla porównania, emitowaną w styczniu 2021 roku w tym paśmie drugą edycję „The Voice Senior” oglądało średnio 2,25 mln osób, co przełożyło się na 15,48 proc. udziału w 4+, 10,84 proc. w 16-49 oraz 11,31 proc. w 16-59. Oglądalność „The Voice Senior” spadła o 170 tys. widzów.

TVP2 w czasie nadawania „The Voice Senior 3” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje polsat z udziałem na poziomie 10,08 proc., emitujący gł. filmy fabularne. Trzeci jest TVN (filmy; 6,78 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Pogoda”, „Alarm!”, Komisarz Alex” i filmy fabularne; 6,71 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 Dwójka jest trzecia, w grupie 16-59 - druga.

„The Voice Senior” jest kolejną modyfikacją należącego do Talpa Content formatu telewizyjnego „The Voice”, który zyskał popularność na całym świecie i od wielu lat realizowane są lokalne wersje. W ramach tego projektu występują utalentowani wokalnie uczestnicy, ale warunkiem wzięcia udziału w programie jest ukończenie 60. roku życia. Występy na wszystkich etapach show oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: seniorzy biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi, a w finale - walczą o nagrodę główną.

Maryla Rodowicz i Piotr Cugowski nowymi jurorami

Nowymi trenerami trzeciej edycji „The Voice Senior” są Maryla Rodowicz i Piotr Cugowski, którzy w tych rolach zastąpili Izabelę Trojanowską i Andrzeja Piasecznego. Bez zmian jurorami w show są Alicja Majewska i Witold Paszt.

Program ponownie prowadzą Marta Manowska i Rafał Brzozowski.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,86 proc.

Dołącz do dyskusji: 2,08 mln widzów „The Voice Senior 3”. TVP2 liderem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karol
Bardzo fajny program. Dobrze wypada Cugowski chociaż jego twórczości nie znam. Najsłabsza w projekcie jest Rodowicz która tam patrzy tylko na siebie. Nawet mówi o sobie w trzeciej osobie czasami
odpowiedź
User
Grochek
Nie oglądamy fałszują nigdy nie TVP
odpowiedź