SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

The Most Trusted Brand 2005

RMF i TVN: medialne marki godne zaufania

W tegorocznej edycji  The Most Trusted Brand 2005  organizowanej przez Reader's Digest radio RMF FM oraz telewizja TVN zostały uznane za medialne Marki Godne  Zaufania.

Badanie "European Trusted Brands" realizowane jest w 18 krajach Europy, w tym w Polsce, a dotyczy postrzegania różnych marek i instytucji. Łącznie przebadano ponad 24 tys. Europejczyków, w tym 1420 Polaków.

 Wyniki kategorii - Stacja Radiowa
 RMF FM -    32%
ZET -          26%
Program I - 17%

Według badań to właśnie radio RMF FM cieszy się największym zaufaniem wśród Polaków. Ankietowani uważają je za bardziej wiarygodne niż telewizję i prasę, a także takie instytucje jak wojsko, policja czy Kościół.

W kategorii „stacja telewizyjna” TVN otrzymała  52% głosów, wyprzedzając TVP 2 (18%) i Polsat (15%).

Spośród lokalnych marek Polacy największym zaufaniem obdarzyli jeszcze marki: Winary, Knorr, Dr.Oetker, Wedel, Żywiec Zdrój, Herbapol,  Era GSM i Domestos.

Dołącz do dyskusji: The Most Trusted Brand 2005

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl