The Media Insight dla eobuwie.pl i Modivo
Eobuwie.pl oraz Modivo powierzyły agencji The Media Insight przygotowanie kolejnych kampanii sezonowych. Współpraca dotyczy siedmiu rynków europejskich.
Węgry, Czechy, Słowacja, Rumunia, Bułgaria, Grecja i Litwa to rynki, na których za kampanie sezonowe dla eobuwie.pl i MODIVO odpowiada The Media Insight. Do zadań agencji należy przygotowanie strategii i zakup mediów offline (TV, prasa, radio, OOH) na sezon jesień-zima 2021/22.
Eobuwie.pl w kampanii na jesień-zimę 2021/22 nawiązuje do celebracji ważnych dla nas chwil. Spoty promujące nowy sezon to ciepłe, pełne pozytywnych emocji, naturalne kadry. Spotkanie z przyjaciółkami, wyprawa poza miasto czy rodzinne przygotowanie do udziału w szkolnym przedstawieniu - na każdą z tych okazji dobieramy odpowiednie buty. Towarzyszą nam w codziennych aktywnościach, a ich zakup często stanowi początek ciekawej historii.
Kampania podkreśla różnorodność jesienno-zimowej oferty eobuwie.pl, która zachęca do zabawy trendami.
- Kampanie będą promować nowe kolekcje MODIVO i eobuwie.pl na sezon jesień - zima. W przypadku eobuwie.pl komunikacja będzie dopasowana do różnych profili kupujących. W przypadku MODIVO silnie wykorzystywany jest kontekst fashion - komentuje Adrian Kawecki, CEO The Media Insight.
Dołącz do dyskusji: The Media Insight dla eobuwie.pl i Modivo