Testardo Red Cell w ramach holdingu Grey Group
Agencja reklamowa Testardo Red Cell wejdzie w skład holdingu, któryutworzy w Polsce Grey Group, właściciel konkurencyjnej agencji GreyWorldwide Warszawa.
W ramach nowej struktury obok Testardo Red Cell, która zmieninazwę na Testardo Gram, i agencji Grey Worldwide Warszawafunkcjonować będą także agencja interaktywna Argonauts orazsieciowa agencja public relations GCI.
Dzięki utworzeniu holdingu, Grey zamierza oferować klientomkompleksowe usługi komunikacyjne, od strategii do implementacjicałościowych kampanii przy użyciu swoich wszystkich kanałówkomunikacji. Priorytetem grupy będzie zmaksymalizowanieefektywności obu agencji, tak, aby stać się punktem odniesienia dlacałej branży.
Holdingowi Grey Group Poland jako centrali Grey w EuropieŚrodkowo-Wschodniej szefować będzie Pietro Leone w roli chiefexecutive officera w regionie. W Polsce w kierownictwie Greyaznajdą się założyciele Testardo Red Cell - Paweł Niezgoda jakoprezes i Rafał Baran jako chief executive officer. Anna Konarskazostanie natomiast chief financial officerem holdingu.
Mimo wspólnego zarządzania, obie agencje reklamowe mają miećosobne biura. Wiele ich działów takich jak DTP, produkcja TV/Radiooraz BTL (event marketing, promocje sprzedaży, street promotion)zostanie wzmocnionych. Zastępcą dyrektora zarządzającego GreyWorldwide Warszawa będzie Monika Bierwagen, zaś analogicznestanowisko w Testardo Gram piastować ma Irek Turski.
Agencja Grey Worldwide Warszawa jest obecna na polskim rynku od1992 roku. Jej kluczowi klienci to m.in. Heineken, Nokia, FortisBank i Hochland.
Z kolei agencja Testardo Red Cell działa od 1990 roku. Wśródkluczowych klientów firmy znajdują się: Telekomunikacja Polska SA,Royal Unibrew Polska, Deutsche Bank i Food Care.
Dołącz do dyskusji: Testardo Red Cell w ramach holdingu Grey Group