Teraz co tydzień
"Media & Marketing Polska" przekształca się w tygodnik
Najstarszy polski magazyn, poświęcony mediom, reklamie i marketingowi, dotąd ukazujący się jako dwutygodnik, zmienił cykl wydawniczy na tygodniowy. Jednocześnie zmniejszył format.
- Czekaliśmy na stosowny moment. Formuła dwutygodnika była przejściowa. Przejście na tygodnik pozycjonuje nas w jednej grupie z wiodącymi pismami, zajmującymi się ekonomią - powiedział Kehrt C. Reyher, prezes spółki VFP Communications, wydawcy magazynu.
"Media & Marketing Polska" ma także mniejszy format i nową szatę graficzną. Zdaniem Reyhera lepiej wpisuje się we współczesną rzeczywistość mediową.
- Najważniejsze, że szybciej docieramy do naszych czytelników z informacją, co może im dać przewagę konkurencyjną, a naszym reklamodawcom zapewniamy większą elastyczność.
"Media & Marketing Polska" jest obecnie jedynym pismem w swojej branży, które ukazuje się w cyklu tygodniowym.
Cena egzemplarzowa magazynu spadła z 12,50 do 9,90 zł. Nakład pozostaje na poziomie 10 tys. egz.
Dołącz do dyskusji: Teraz co tydzień