SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TEQUILA w badaniach

TEQUILABTL GROUP zleciła przeprowadzenie badania własnego wizerunku na tle firm konkurencyjnych

TEQUILABTL GROUP zleciła przeprowadzenie badania własnego wizerunku na tle firm konkurencyjnych. Zakończone została już faza jakościowa. Jeszcze w tym tygodniu rozpocznie się faza ilościowa. Badanie wykonuje GFK Polonia, wyniki będą znane za miesiąc.

Problematyka badania zmierza do identyfikacji charakterystycznych elementów wizerunku marki, identyfikacji jego mocnych i słabych stron w zestawieniu z najbliższą konkurencją. Dodatkowo sprawdzony zostanie poziom zadowolenia z obsługującej agencji wśród klientów TEQUILABTL GROUP i klientów konkurencji.

W ramach fazy jakościowej przeprowadzono warsztaty z pracownikami agencji oraz zogniskowane dyskusje grupowe i wywiady pogłębione z obecnymi i potencjalnymi klientami. Warsztaty z pracownikami pozwoliły ustalić katalog aspektów obsługi klienta i kryteriów oceny usług. Poruszono również kwestie związane z wyobrażeniami pracowników o obecnym wizerunku marki TEQUILABTL GROUP oraz pożądanych drogach ewolucji. Wywiady z klientami oparte były na wiedzy zdobytej w trakcie warsztatów z pracownikami. Najistotniejszym elementem tej części badania było określenie poziomu zadowolenia z usług i warunków towarzyszących ich sprzedaży.

W fazie ilościowej stanowiącej zasadniczą część badania, będą prowadzone bezpośrednie wywiady kwestionariuszowe. Poruszone zostaną kwestie wizerunku marek TEQUILABTL GROUP i konkurencyjnych, typowego nabywcy usług danych marek, zadowolenia z usług, obecnych i przyszłych preferencji przy korzystaniu z usług.

- Zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie tego badania, ponieważ zależy nam na precyzyjnym określeniu wymagań stawianych wobec agencji marketing services i co za tym idzie oczekiwań klientów. Dążymy do tego, by maksymalnie dopasować naszą ofertę usług pod kątem zmieniających się wymagań, tak by budować markę TEQUILABTL GROUP jako lidera rynku, wzorca jakości. W dłuższym terminie chcemy również budować brand equity (wartość marki) i badanie to pozwoli nam zdobyć niezbędne informacje - powiedział Rafał Kołodziej Dyrektor Strategiczny TEQUILABTL GROUP

Dołącz do dyskusji: TEQUILA w badaniach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl