Ten Square Games reklamuje „Fishing Clash” w amerykańskie telewizji (wideo)
Spółka Ten Square Games rozpoczęła kampanię reklamującą jej hitową grę mobilną „Fishing Clash” w telewizji kablowej w USA. To pierwsza telewizyjna akcja reklamowa w historii firmy.
Na potrzeby akcji przygotowano dwa spoty, które są emitowane w wersjach 30- i 15-sekundowych. Są skierowane przede wszystkim do mężczyzn.
- Telewizja to dla nas nowy krok, test nowego kanału, sprawdzenie jego potencjału w branży free to play - mówi Arkadiusz Pernal, członek zarząd Ten Square Games. - Jako firma w DNA mamy wpisany stały rozwój i poszukiwanie jak najbardziej optymalnych rozwiązań, dlatego mimo, że grę ściągnęło już 30 milionów użytkowników cięgle poszukujemy nowych szans i nie spoczywamy na laurach. Obecna kampania to efekt kilkumiesięcznej pracy i niesamowitego zaangażowania w projekt dużego zespołu w firmie - opisuje.
Akcja ruszyła 27 września i potrwa do 24 października. Oprócz wybranych stacji kablowych obejmuje serwisy internetowe.
Za kreację reklam oraz zakup mediów odpowiedzialna była amerykańska agencja TCA Tv
„Fishing Clash” daje Ten Square Games już 85 proc. wpływów
„Fishing Clash” to zdecydowanie najpopularniejsza gra w portfolio Ten Square Games, przynosząca firmie większość wpływów. W pierwszej połowie br. przychody z mikropłatności w niej wyniosły 80,67 mln zł, wobec 25,09 mln zł rok wcześniej. Udział tych środków w łącznych wpływach Ten Square Games wzrósł w skali roku z 65,6 do 84,7 proc.
Wpływy z „Fishing Clash” rosną dynamicznie od początku ub.r., a w drugim kwartale br. osiągnęły rekordową wartość 43,15 mln zł.
Przychody Ten Square Games z mikropłatności od użytkowników z Ameryki Północnej w minionym półroczu wyniosły 40,49 mln zł i stanowiły 42,5 proc. łącznych wpływów, wobec 15,76 mln zł i 41,2 proc. rok wcześniej.
Ogółem przychody sprzedażowe firmy zwiększyły się w skali roku z 38,27 do 95,18 mln zł, koszty sprzedaży - z 17,73 do 59,17 mln zł, a zysk netto - z 12,53 do 23,4 mln zł.
Ten Square Games od maja ub.r. jest notowana na warszawskiej giełdzie. W poniedziałek na koniec sesji kurs spółki wynosił 134,20 zł, co dawało jej kapitalizację w wysokości 976,3 mln zł.
Głównymi akcjonariuszami są prezes spółki Maciej Popowicz (ma 39,21 proc. kapitału) i Arkadiusz Pernal (18,76 proc.).
Dołącz do dyskusji: Ten Square Games reklamuje „Fishing Clash” w amerykańskie telewizji (wideo)