„Ten smak nie jest kwestią przypadku” w reklamie ketchupu Pudliszki (wideo)
Pod hasłem „Pudliszki. Ten smak nie jest kwestią przypadku” ruszyła kampania reklamowa ketchupu Pudliszki (HJ Heinz Polska). Akcję przygotowały firmy Change Integrated, Bomaye i Mindshare Polska.
Nowa reklama ketchupu Pudliszki pokazuje, w jaki sposób przygotowywany jest ten produkt. Przekaz ma podkreślać, że jest to prawdziwa, smaczna przyprawa z prawdziwych składników oraz umocnić aspiracyjny, emocjonalny wizerunek marki.
To pierwsza reklama ketchupu Pudliszki przygotowana przez agencję Change Integrated, która w maju przejęła od Publicisu obsługę kreatywną marki (więcej na ten temat).
Nowy spot wyreżyserował Toby Dye, stylizacją jedzenia zajęła się Dagmar Vesely, a produkcją - dom produkcyjny Bomaye. Za planowanie i zakup mediów na potrzeby całej kampanii odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: „Ten smak nie jest kwestią przypadku” w reklamie ketchupu Pudliszki (wideo)