Telewizyjna reklama mniej skuteczna
Zdaniem większości amerykańskich marketerów, telewizyjna reklama w ciągu ostatnich dwóch lat stała się mniej skuteczna.
Stwierdziło tak 62 procent marketerów uczestniczących w badaniu przeprowadzonym przez organizację Association of National Advertisers oraz firmę Forrester Research - informuje serwis Mediaweek.
87 procent respondentów stwierdziło, że w bieżącym roku zamierza przeznaczyć więcej pieniędzy na reklamę w internecie.
Marketerzy są też chętni do wypróbowania nowych formatów. 65 procent jest zainteresowanych umieszczaniem reklam w programach telewizyjnych online, 55 procent w programach VoD, 43 procent w telewizji interaktywnej, a 32 procent w menu w urządzeniach typu set-top box.
Ponad połowa badanych stwierdziła również, że jeśli penetracja urządzeń DVR dojdzie do poziomu połowy gospodarstw domowych posiadających telewizor, wówczas zmniejszą o 12 procent swoje wydatki na reklamę w telewizji.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Telewizyjna reklama mniej skuteczna