SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telewizyjna majówka Appetity

Od 2 maja br. trwa kampania reklamowa marki Appetita, której zadaniem jest promowanie nowego opakowania Warzywnej.

Trwające 8 sekund billboardy sponsorskie są emitowane w telewizji TV Polsat m.in. przed lub po takich programach, jak: Gra w ciemno, Gotowe na wszystko, Kochaj mnie kochaj, Grasz czy nie grasz

Działania reklamowe skierowane są do kobiet lubiących gotować i ceniących wysoką jakość produktów. Wybór programów dostosowany został do widowni zasiadającej przed telewizorami.

Celem kampanii jest promocja nowego opakowania Warzywnej oraz wzrost sprzedaży tego produktu. Kampania ma również na celu ogólną promocję marki Appetita, a przede wszystkim zwiększenie jej rozpoznawalności na rynku.

W marcu ogólny wizerunek Warzywnej został odświeżony i zmodyfikowany, tak aby opakowanie było bardziej atrakcyjne dla każdej Pani domu. Szata graficzna zyskała jaśniejsze tło, zmienił się skład produktu i logotyp. Gramaturę Warzywnej zwiększono o 20%.

Kampania opracowana została przez Dział Marketingu Ziołopeksu i potrwa do 31 maja.

Dołącz do dyskusji: Telewizyjna majówka Appetity

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl