Telewizja Polska planuje wydać 3,3 mln zł na 30 aut osobowych
W ramach postępowania publicznego Telewizji Polskiej dotyczącego dostarczenia 30 fabrycznie nowych samochodów osobowych oferty złożyło 11 firm. Nadawca zaznaczył, że na realizację zamówienia wydać 3,3 mln zł brutto.
W ogłoszeniu opublikowanym w drugiej połowie lipca Telewizja Polska zapowiedziała, że chce kupić 30 samochodów osobowych o nadwoziu typu sedan lub liftback (wszystkie oferowane samochody muszą być w tym samym nadwoziu) segmentu klasy „D”.
Wyliczono dokładną specyfikację zamawianych aut. Zaznaczono, że mają być objęte gwarancją przez minimum 24 miesiące, gwarancją lakieru przez minimum 24 miesiące i gwarancją nadwozia przez co najmniej 60 miesięcy.
Oferty w ramach postępowania (wadium wynosiło 53 tys. zł) 11 firm. Niektóre zaproponowały dłuższe niż wymagane minimum okresy gwarancji lakieru i nadwozia. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.
Auto Special zaproponowało cenę 2,93 mln zł, Carsed - 2,87 mln zł, Car Center - 3,83 mln zł, Ster - 2,87 mln zł, CRH Żagiel Auto - 3,38 mln zł, Autorud Rzeszów - 2,96 mln zł, Renault Polska - 2,97 mln zł, Budmat Auto 3 - 3,75 mln zł, InterAuto - 3,33 mln zł, MM Cars - 3,76 mln zł, a Polbis Auto Group - 2,88 mln zł. Telewizja Polska przed otwarcie kopert z ofertami zaznaczyła, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć 3,3 mln zł brutto.
W ub.r. Telewizja Polska osiągnęła wzrost przychodów o 16,7 proc. do 2,56 mld zł oraz 89 mln zł zysku netto. Na koniec roku nadawca miał 2 790 etatowych pracowników zarabiających średnio 9 572 zł.
Na początku czerwca br. TVP kolejny raz ogłosiła postępowanie publiczne dotyczące budowy nowych siedzib jej oddziałów w Kielcach i Gorzowie Wielkopolskim. Poprzednia procedura została unieważniona, bo oferenci zaproponowali zbyt wysokie ceny.
Wiosną br. firma w ramach kolejnej rekompensaty abonamentowej spółka otrzymała, w formie obligacji skarbowych, 1,71 mld zł.
Dołącz do dyskusji: Telewizja Polska planuje wydać 3,3 mln zł na 30 aut osobowych