Telewizja najbardziej zaufaną platformą reklamową
Konsumenci bardziej ufają markom reklamowanym w telewizji niż innymformom reklamy.
Tak przynajmniej wynika z internetowego badania przeprowadzonegodla brytyjskiej stacji telewizyjnej Channel 4 przez firmę badawcząIpsos MORI, w którym udział wzięło 1.000 osób w wieku od 16 do 54lat - informuje serwis Brand Republic.
Badanie pokazuje również, że reklama telewizyjna daje wyrazbardziej szanowanej i stabilniejszej finansowo firmy. 82 procentrespondentów zgodziło się ze stwierdzeniem, że reklama w telewizjiwskazuje na to, ze pochodzi ona od większych i mających lepsząpozycję firm.
Z kolei 1/3 badanych ufa nowo promowanej marce w reklamietelewizyjnej bardziej niż w przypadku reklam w prasie codziennej,czasopismach, internecie czy radiu.
"Wielu konsumentów czuje, świadomie lub podświadomie, że markireklamowane w telewizji najprawdopodobniej są stabilne, co stanowiważną okoliczność przed wydaniem pieniędzy i inwestowaniem w takiemarki" - skomentował wyniki badania Mike Parker, szef ds. sprzedażystrategicznej w Channel 4.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Telewizja najbardziej zaufaną platformą reklamową