Telewizja Metro testuje technologię HbbTV
We wtorek, 26 marca widzom Telewizji Metro w ramach testów udostępniona została usługa HbbTV. - Znaczenie HBBtv będzie rosło, bo to prosty i skuteczny sposób komunikowania się z widzami, dodatkowy kanał dostarczania informacji i rozrywki oraz interesujące narzędzie marketingowe - komentuje Maciej Świerzawski, kierujący kanałem Metro.
W ramach usługi widzowie stacji otrzymali dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny z interaktywnymi elementami zwiastunów dla wybranych pozycji w ramówce, grę sprawdzającą wiedzę ogólną (quiz), interaktywne sondy publikowane w trakcie audycji czy pełnoekranowe komunikaty informacyjne. Nawigacja wewnątrz aplikacji odbywa się za pomocą pilota do telewizora.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
- Rozpoczynamy testowanie nowej funkcji i uczymy się jej możliwości. Mamy nadzieję szybko wprowadzić ciekawe, interaktywne treści towarzyszące programom na antenie. Jestem przekonany, że znaczenie HBBtv będzie rosło, bo to prosty i skuteczny sposób komunikowania się z widzami, dodatkowy kanał dostarczania informacji i rozrywki oraz interesujące narzędzie marketingowe - komentuje Maciej Świerzawski, kierujący kanałem Metro.
Z portalu telewizji hybrydowej Metro mogą korzystać wszyscy widzowie naziemnej telewizji cyfrowej odbierający program na Multipleksie 8 (DVB-T), posiadający odbiornik telewizyjny podłączony do internetu i obsługujący funkcjonalność HbbTV.
Średni udział Metro w Polsce w 2019 roku wyniósł 0,36 proc.
Dołącz do dyskusji: Telewizja Metro testuje technologię HbbTV