SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telewizja HOPS!a

12 stycznia ruszyła telewizyjna kampania cukierków HOPS!

Spot reklamowy został przygotowany przez agencję Demo Effective Launching, planowaniem kampanii zajął się dom mediowy Starcom. Kampania potrwa do końca marca bieżącego roku i obejmie TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN, Polsat oraz Discovery i Animal Planet. Jej celem jest wprowadzenie na rynek nowej marki cukierków - MIX HOPS!, a także wzbudzenie motywacji do ich spróbowania.

Adresatem rozpoczętej kampanii są matki w wieku 25-45 lat, z dziećmi w wieku do 12 lat. Przekaz reklamowy pozycjonuje cukierki MIX HOPS!, jako chwile beztroskiej radości dla tych, którzy je jedzą i którzy się nimi dzielą.

Spot reklamowy pokazuje rozHOPS!aną rodzinkę, która w scenerii domowego ogrodu delektuje się popołudniem i cukierkami HOPS! - zajadając soczyste galaretki, jogurtowe toffee i cukiereczki w paseczki... Spot przepojony jest energią i radością, która płynie od HOPS!ających po ogrodzie dzieci. Ich zabawie dają się także ponieść dorośli, którzy dołączają do wielkiego HOPS!ania po ogrodzie.

"Skierowany do kobiet i dzieci obraz, jest pełen rodzinnej atmosfery, hopsających dzieci i radości. Taki obraz HOPS!ów chcemy zbudować. Reklama komunikuje, że kolorowy świat HOPS!a pozwala na znalezienie w sobie dziecięcej radości przez wszystkich w rodzinie. Podkreślamy także, że w MIX'ach HOPS!a każdy znajdzie coś dla siebie" - wyjaśnia Joanna Śledzińska, Marketing Manager z firmy Leaf Poland.

"Dzięki dużemu naciskowi na wyeksponowanie nowego logo HOPS!a w reklamie, wspiera ona również wszystkie pozostałe produkty z rodziny HOPS! Jestem przekonany, że w dłuższej perspektywie te i podobne zabiegi umocnią pozycję dominującą naszych cukierków w swojej kategorii w Polsce" - prognozuje Wojciech Czuk, Senior Brand Manager w Leaf Poland.

HOPS! to największa marka na rynku cukierków. Jej udział wartościowy wg AC Nielsen wyniósł 7,9% w 2003 roku. Marka należy do firmy Leaf Poland, która jest polskim odziałem holenderskiej CSM Holding. Firma ta jest drugim graczem na rynku cukierków w Europie.

METRYCZKA KAMPANII

Klient: Leaf Poland

Przedstawiciel klienta:

  • Wojciech Czuk, Senior Brand Manager
  • Joanna Śledzińska, Marketing Manager

    Agencja: Demo Effective Launching Przedstawiciel agencji:

  • Agnieszka Cachro, Account Manager
    Grupa kreatywna:
  • Copywriter: Dariusz Chwierut
  • Grafik: Grzegorz Garyga

    Kampania
  • Zasięg kampanii - kampania ogólnopolska
  • Cel: wprowadzenie na rynek nowego produktu - cukierków MIX HOPS!
  • Czas trwania: styczeń - marzec 2004
  • Grupa docelowa: matki w wieku 25-45 lat, z dziećmi w wieku do 12 lat
  • Media: o Telewizja: TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN, Polsat, Discovery, Animal Planet

    Dom mediowy: Starcom

    Studio produkcyjne: Graffiti Film
  • Dołącz do dyskusji: Telewizja HOPS!a

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl