Teleturniej Kammela miał wiosną mniej widzów niż jesienią
Nadawany w TVP 2 teleturniej "Dzieciaki górą", który prowadziłTomasz Kammel, cieszył się wiosną br. mniejszą widownią niżjesienią ub.r. i przegrywał z propozycjami konkurencyjnych stacji -wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.
Premierowe wydania "Dzieciaków górą" emitowanew okresie od 6 marca do 19 czerwca br. w piątki o 19.10 oglądałośrednio 1,77 mln widzów, dając Dwójce 14,40 proc. udziału w grupie4+ i 14,19 proc. w komercyjnej 16-49. Jesienią teleturniejprowadzony przez Kammela miał lepsze wyniki, bowiem oglądało go 2,2mln osób, a jego udział w 4+ wynosił 16,30 proc.
Wiosną w czasie nadawania programu TVP 2przegrywała ze swoimi głównymi konkurentami. Liderem pasma zudziałem 23,76 proc. była TVN, nadająca w tymczasie "Fakty", Sport", "Pogodę" i "Uwagę!". Na drugim miejscuznalazła się TVP 1 (22,86 proc.; "Wieczorynka","Wiadomości"), a na trzecim - Polsat (16,77 proc.;"Wydarzenia", "Pogoda", "Sport" i "Samo życie")
Teleturniej oglądały najchętniej kobiety, osoby powyżej 45. rokużycia i 16,17-latki, mieszkańcy wsi i małych miast oraz widzowie zwykształceniem podstawowym. Wpływy z reklam emitowanych przyprogramie wyniosły 3,62 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).
Telewizja Polska w maju br. rozwiązała kontrakt zTomaszem Kammelem. Na razie nie wiadomo, czyprogram "Dzieciaki górą" z nowym prowadzącym znajdzie się wjesiennej ramówce TVP 2.
Widownia "Dzieciaków górą" odcinek poodcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisjiteleturnieju
Profil widza "Dzieciaków górą"
Dołącz do dyskusji: Teleturniej Kammela miał wiosną mniej widzów niż jesienią