Telefonia komórkowa dla wędkarzy złowiła twarze promocyjne
CenterNet przeprowadził pierwszą promocję przygotowywanej przezsiebie telefonii komórkowej dla wędkarzy. W ramach akcji pod hasłem"Daj się złowić" 100 osób wybrano na ambasadorów nowej markikomórkowej.
Promocja telefonii komórkowej dla wędkarzy przygotowywanej douruchomienia przez CenterNet odbyła się pod hasłem "Daj się złowić"w czasie targów " Na Ryby". Spośród 6000 uczestników tegowydarzenia wybrano 100 osób, które zostaną ambasadorami nowejmarki. W ramach akcji zorganizowano Mobilne Łowisko, w którym zapomocą bluetooth w telefonie można było pobrać darmową aplikacjęodstraszającą komary, oraz konkursy, w których co godzinę możnabyło wygrać akcesoria wędkarskie.
- Wędkarze to spójna i specyficzna grupa, dlatego chcieliśmy siędowiedzieć, czego naprawdę potrzebują w wymiarzetelekomunikacyjnym, zanim zaproponujemy im nasze usługi - uzasadniaAnna Gołębicka, dyrektor marketingu CenterNet - Udało nam sięporozmawiać osobiście z ponad 2000 osobami oraz zebrać ankiety zinteresującymi nas informacjami - opisuje Marcin Kasierski,odpowiedzialny za ten projekt. CenterNet nie ujawnia na razie nazwytelefonii dla wędkarzy ani terminu jej uruchomienia.
Dołącz do dyskusji: Telefonia komórkowa dla wędkarzy złowiła twarze promocyjne