"Tele Tydzień" poniżej miliona, rośnie tylko “Program TV”
Wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały w lipcu br. spadki sprzedaży poza pismem “Program TV”. Najwięcej straciło “Imperium TV”, a sprzedaż tego tytułu spadła poniżej 100 tys. egz. Liderem pozostaje “Tele Tydzień”.
Średnia sprzedaż ogółem “Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła w lipcu br. 925 177 egz., czyli o 1,5 proc. mniej niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z lipcowym wynikiem na poziomie 408 295 egz. (spadek o 3,5 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (także Bauer) ze średnią sprzedażą ogółem wynoszącą 192 994 egz., notując spadek o 9,7 proc.
Najwięcej stracił natomiast siódmy w rankingu tytuł “Imperium TV” (Wydawnictwo Bauer). W lipcu br. miał on sprzedaż ogółem na poziomie 92 236 egz., czyli o 12,9 proc. niższą niż rok wcześniej.
Wzrost sprzedaży zanotował jedynie zajmujący szóste miejsce tygodnik “Program TV” (Oficyna Wydawnicza Press-Media), którego wynik sprzedażowy w siódmym miesiącu br. wzrósł względem lipca ub.r. o 7 proc. do 106 876 egz.
Łącznie średnia sprzedaży wszystkich analizowanych tytułów była w lipcu br. niższa o 7,3 proc. niż rok wcześniej.
ZKDP | lipiec | |
Tygodniki | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Tydzień | 925 177 | 939 177 |
To & Owo | 408 295 | 423 178 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 192 994 | 213 677 |
Tele Max | 188 672 | 198 840 |
Super TV | 178 250 | 187 723 |
Program TV | 106 876 | 99 860 |
Imperium TV | 92 236 | 105 862 |
Teleprogramy | 37 222 | 42 601 |
Dołącz do dyskusji: "Tele Tydzień" poniżej miliona, rośnie tylko “Program TV”
Zmiana jest nie do przyjęcia Szanowni Państwo Redaktorzy.
Przyjdą wyniki jesienne TT znów poszybuje :)