„Tele Tydzień” mocno traci, ale dalej jest liderem tygodników telewizyjnych
W sierpniu 2013 roku wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Super TV”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Tydzień”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2013 roku uplasowała się na poziomie 817 408 egz., co oznacza spadek względem sierpnia 2012 roku o 9,70 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,26 proc. i ustabilizowała się na poziomie 354 444 egz.
Na ostatnią pozycję podium (z miejsca czwartego) awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 150 274 egz., po spadku o 11,65 proc.
Dwa oczka niżej uplasował się „Super TV” (także Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 21,87 proc. i wyniosła 127 371 egz.
Wirtualnemedia.pl | sierpień | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Tydzień | 817 408 | 905 209 |
To & Owo | 354 444 | 382 181 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 150 274 | 170 099 |
Tele Max | 145 503 | 178 060 |
Super TV | 127 371 | 163 018 |
Program TV | 102 131 | 105 444 |
Teleprogramy | 28 923 | 33 117 |
W sierpniu 2013 roku w porównaniu do lipca 2013 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 2,52 proc.) pochwalić się mógł „Kurier TV”. Z kolei najwięcej straciły tutaj „Teleprogramy” - było to jednak zaledwie 0,09 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | sierpień | lipiec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Tydzień | 817 408 | 803 040 |
To & Owo | 354 444 | 349 395 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 150 274 | 146 578 |
Tele Max | 145 503 | 145 524 |
Super TV | 127 371 | 124 779 |
Program TV | 102 131 | 100 843 |
Teleprogramy | 28 923 | 28 949 |
Tygodnik „Kropka TV” (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” mocno traci, ale dalej jest liderem tygodników telewizyjnych