Tele-fonika w internecie
TELE-FONIKA Kable SA uruchomiła nową witrynę internetową
Do końca tego roku powstanie sklep internetowy.
Największy producent kabli i przewodów w Europie Środkowej, myślenicka spółka Tele-Fonika Kable SA uruchomiła nową witrynę internetową www.tfkable.pl. Za kreację odpowiedzialna była krakowska agencja interaktywna Empathy Internet.
Serwis został przygotowany w 4 wersjach językowych (polskiej, angielskiej, rosyjskiej, niemieckiej) i zawiera aktualne informacje o firmie, komunikaty korporacyjne, prezentację spółki, 5 zakładów produkcyjnych oraz spółek zależnych.
"Prace nad realizacją projektu trwały kilka miesięcy. Staraliśmy się uwzględnić wszystkie oczekiwania naszych klientów oraz wymagania stawiane przed taką formę prezentacji marketingowej" - mówi Wojciech Wiltowski, specjalista ds. marketingu TELE-FONIKA Kable SA. Serwis publikuje aktualne cenniki produktów. Zawiera szczegółowe informacje przeznaczone dla użytkowników: wykaz międzynarodowych certyfikatów technicznych, opisy najnowszych produktów. "Dla wszystkich naszych partnerów i klientów stworzyliśmy możliwość subskrypcji publikowanych informacji. Tylko w pierwszym tygodniu od uruchomienia serwisu przyjęliśmy blisko 200 zgłoszeń subskrypcji" - dodaje Wiltowski.
Na stronie dostępne są katalogi kabli i przewodów (w formacie pdf) oraz aktualne cenniki wyrobów. Aktualizacją serwisu zajmuje się zespół odpowiedzialny za rozwój e-marketingu. "Będziemy konsekwentnie rozwijać tę formę komunikacji z naszymi partnerami. Witryna w nowej formule jest również ważnym narzędziem komunikacji wewnętrznej, szczególnie w sferze komunikatów korporacyjnych" - wyjaśnia Jerzy Jurczyński, rzecznik prasowy spółki.
Tele-Fonika zapowiada rozbudowę serwisu internetowego. Trwają prace nad uruchomieniem wirtualnego katalogu produktów z wyszukiwarką oraz sklepu internetowego. "Obecnie analizujemy system bezpieczeństwa transakcji internetowych. Opracowujemy procedury realizacji zamówień. Mamy nadzieję, że do końca tego roku z naszego sklepu będą mogły skorzystać nasi odbiorcy z całego kraju" - zapowiada Jerzy Jurczyński, rzecznik prasowy spółki.
Dołącz do dyskusji: Tele-fonika w internecie