'Te komputery pomagają tworzyć'
Ruszyła przygotowana przez Publicis kampania komputerowych stacji roboczych firmy HP.
„Stacja: kreatywność” i „Kreatywność bez ograniczeń” – to hasła trzeciej edycji kampanii reklamowej komputerowych stacji roboczych HP. Celem przygotowanej przez agencję reklamową Publicis kampanii jest zaprezentowanie osobom twórczym, takim jak np. architekci, graficy, projektanci, inżynierowie i naukowcy z różnych dziedzin unikalnych możliwości stacji roboczych HP.
Stacje robocze HP zostały zaprojektowane z myślą o specjalistach, którzy potrzebują narzędzia o dużej wydajności i możliwościach rozbudowy. Oferują certyfikowaną przez niezależnych producentów oprogramowania wydajność działających aplikacji oraz dużą moc obliczeniową. Stacje robocze HP można także zamówić – poprzez konfigurator internetowy TOPCONFIG – zgodnie z potrzebami i wymogami klientów.
Główną formą przekazu w kampanii są reklamy prasowe. Począwszy od 3 marca aż do połowy kwietnia będą się ukazywać w specjalistycznych pismach, takich jak: NetWorld, Przegląd Geodezyjny, Geodeta, 2+3D, Świat Poligrafii, Vidart, Architektura i Biznes. Kampanię zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.
„Grupę docelową kampanii stanowią specjaliści, którzy twórczo pracują na komputerze. Potrzebują oni niezawodnego narzędzia pracy, dającego im jak największe możliwości. Jest to bardzo wąska i precyzyjnie określona grupa, dlatego zdecydowaliśmy się na nieskomplikowany graficznie projekt reklam prasowych z precyzyjnymi opisami zalet stacji roboczych HP” – powiedziała Dagmara Gadomska, Account Manager Publicis.
Przygotowane przez Publicis dwa projekty reklamy prasowej będą się ukazywać rotacyjnie. Mają prostą formę graficzną, opartą na zdjęciu stacji roboczej oraz dużym haśle przewodnim. Do tego dołączony jest szczegółowy opis charakterystyki stacji roboczych: HP xw8200, HP xw6200 i HP XW4300 oraz skierowany bezpośrednio do wąskiej grupy specjalistów tekst podkreślający przydatność stacji HP w ich pracy.
Kampania – Stacje robocze HP
Klient: HP
Przedstawiciel klienta:
Luiza Dzienkiewicz, Marketing Communications Manager
Agencja: Publicis
Client Service:
Dagmara Gadomska, Account Manager
Kreacja:
Albina Horbaczewska, Art Director
Małgorzata Wójcicka, Art Director
Konrad Mędrzecki, Copywriter
Produkcja:
Katarzyna Lisicka – Print Production Executive
Dom mediowy: ZenithOptimedia
Mirosław Dąbkowski, Media Planner
Monika Dobrowolska, Senior Media Buyer
Początek kampanii: 3 marca 2006.
Dołącz do dyskusji: 'Te komputery pomagają tworzyć'