TBWA dla akcji "Przyjazna Łapa"
TBWA przygotowała nowy projekt reklamy prasowej oraz plakat dla Fundacji Pomocy Osobom Niepełnosprawnym "Przyjaciel" oraz Fundacji Przyjaciółka
Ogłoszenia prasowe w formatach cała i pół strony od jesieni zamieszczają "Przyjaciółka", "Vita", "Mamo To Ja, "Twoje Dziecko" oraz "Konsyliarz".
"Po raz kolejny TBWA współpracuje przy organizowaniu akcji mającej na celu promowanie dogoterapii jako skutecznej metody rehabilitacji dzieci niepełnosprawnych. Program "Przyjazna Łapa" to wspaniała inicjatywa, która daje dzieciom poczucie własnej wartości, bezpieczeństwa, bliskości oraz bezgranicznej akceptacji. To akcja społeczna, która wzbudza radość i satysfakcję dzieci oraz naszą, że możemy się do niej przyczynić" - mówi przyznaje Malina Wieczorek Non Profit & Art Promotion Director TBWA Telescope.
Celem akcji "Przyjazna Łapa" jest zorganizowanie zajęć z udziałem psów dla dzieci z domów dziecka w całej Polsce. W ramach programu zorganizowano również serię wykładów pokazowych dla terapeutów, wykładowców oraz dyrektorów placówek opiekuńczych. "Przyjazna Łapa" pokazuje, że dzięki zabawie z psem można realizować zarówno cele edukacyjne i ogólnorozwojowe jak i terapeutyczne. Akcja potrwa do grudnia 2004 roku.
Cel kampanii: zorganizowanie zajęć z udziałem psów dla dzieci z Domów Dziecka na terenie całej Polski
Klient: Fundacja Przyjaciel, Fundacja Przyjaciółka
Przedstawiciel klienta: Nina Bekasiewicz
Agencja: TBWA
Przedstawiciel agencji: Malina Wieczorek TELESCOPE
Creative director: Bartek Bartoszek, Darek Rzontkowski
Art director: Sunil Nair
Copywriter: Joanna Mazurek
Zdjecia: Beata Wielgosz
Media: plakaty, prasa
Czas trwania: wrzesień - grudzień
Dołącz do dyskusji: TBWA dla akcji "Przyjazna Łapa"