Tauron Sprzedaż chce zatrudnić agencję content marketingową
Spółka Tauron Sprzedaż, zajmująca się sprzedażą energii elektrycznej i gazu przygotowuje się do przetargu na wybór agencji content marketingowej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Obecnie sonduje rynek i zbiera informacje w tym zakresie.
Spółka Tauron Sprzedaż przygotowuje się do przetargu na świadczenie usług polegających na obsłudze platformy contentowej oraz prowadzeniu działań content marketingowych.
Obecnie spółka prowadzi rozeznanie rynku i zbiera z rynku informacje, by oszacować wartość planowanego zamówienia oraz pozyskać informacje o firmach, które potencjalnie będą zainteresowane udziałem w planowanym przetargu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wybrana w nim agencja będzie m.in. odpowiadać za stworzenie ok. 100 sztuk unikalnej i jakościowej treści artykułów oraz minimum 20 unikalnej jakości materiałów (infografiki, filmy, podcasty, e-booki) w ramach platformy lepiej.tauron.pl. Zajmie się też przygotowaniem i realizacją strategii content marketingowej, w tym: tworzeniem treści i produkcji wideo – dla platformy contentowej, kampanii i innych działań z zakresu content marketingu. Będzie również prowadzić działania SEO.
Umowa ramowa z wybraną agencją zostanie zawarta na rok. Zainteresowane agencje mogą składać odpowiedzi na zapytanie do 25 kwietnia.
Dołącz do dyskusji: Tauron Sprzedaż chce zatrudnić agencję content marketingową