Tarczyński reklamuje parówki z indyka premium (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa marki Tarczyński, promująca nowość - parówki z fileta z indyka. Akcję przygotowały Red8 i Havas Media.
W nowym, 15-sekndowym spocie reklamowym po raz kolejny bohaterami są członkowie japońskiej rodziny, którzy jedzą produkty Tarczyńskiego. Spot podkreśla także brak w składzie reklamowanych produktów glutaminianu sodu, fosforanów i barwników.
Spot emitowany jest w głównych kanałach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych. Kampanię uzupełniają materiały POS, BTL w punktach sprzedaży, reklamy w prasie handlowej i w internecie.
Dodatkowo, przygotowano szeroko zakrojone akcje degustacyjne w całym kraju, a ponadto wsparcie trade marketingowe, skupiające się na budowaniu widocznej i atrakcyjnej ekspozycji w sklepach. Miks komunikacyjny uzupełnia landing page.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Red8, a za planowanie i zakup mediów Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Tarczyński reklamuje parówki z indyka premium (wideo)