Tarczyński reklamuje kabanosy dla dzieci Gryzzale
Startują działania reklamowe Gryzzali, nowej marki kabanosów drobiowych dla dzieci produkowanej przez firmę Tarczyński. Za koncepcję, strategię i kreację kampanii odpowiada agencja OS3.
W ramach współpracy agencja OS3 jest odpowiedzialna za planowanie i prowadzenie długoterminowej promocji Gryzzali. Pierwszym etapem działań jest kompleksowe przygotowanie i obsługa serwisu gryzzale.pl.
Serwis podzielono na trzy główne działy. Sekcja „Gryzzale” prezentuje produkty marki. Sekcja bohaterowie opisuje animowane postacie promujące markę. Ostatnia sekcja to strefa rozrywki „Rozzgryzaj zagadki”. W formie gry przygotowano zagadki powiązane tematycznie z cechami bohaterów Gryzzali. Pytania dostępne na stronie można losować dzięki specjalnie zaprojektowanemu modułowi pozwalającemu zaznaczać łamigłówki wszystkich bohaterów, jednego z nich lub losowo wybrać pojedyncze pytanie.
OS3 opracowała koncepcję kreatywną, architekturę informacji, mechanizmy oraz zajęła się pracami programistycznymi witryny.
Dołącz do dyskusji: Tarczyński reklamuje kabanosy dla dzieci Gryzzale