Tara Deveaux dyrektorem marketingu w agencji BBDO Nowy Jork
Tara Deveaux objęła stanowisko dyrektora marketingu w agencji reklamowej BBDO Nowy Jork. Na nowo utworzone stanowisko chief strategy officera awansowano Crystal Rix, dotychczas dyrektor ds. rozwoju biznesu.
Jak tłumaczą przedstawiciele BBDO Nowy Jork, obie nominacje są efektem trwającej transformacji w agencji, polegającej na większym koncentrowaniu się na danych, analizie i planowaniu komunikacji.
Tara Deveaux jest pierwszym szefem marketingu agencji po tym, jak w 2015 roku odszedł z tego stanowisko Simon Bond. Został wówczas chief growth officerem w Interpublic Group.
Deveaux wraca do nowojorskiego oddziału BBDO po trzech latach przerwy. W tym czasie była prezesem MING Utility&Entertainment Group. W BBDO w latach 2007-2014 pracowała zarządzając obsługą klientów, wśród których były takie firmy, jak PepsiCo, HBO, National Geographic Channel.
Crystal Rix w BBDO pracuje od 10 lat, początkowo jako junior brand strategist. W nowej roli chief strategy officera będzie raportować do Kirsten Flank, prezes agencji. Będzie zarządzać strategią komunikacji dla firmy AT&T.
Dołącz do dyskusji: Tara Deveaux dyrektorem marketingu w agencji BBDO Nowy Jork