Tańczące w rytmie disco gwiazdy promują ramówkę TVP (spot wizerunkowy)
W czwartek Telewizja Polska przedstawiła wiosenną ofertę programową dla anten głównych i tematycznych. Podczas konferencji zaprezentowano spot wizerunkowy telewizji publicznej, który został nagrany specjalnie na promocję nowych propozycji TVP.
Spot trwa minutę i pojawiają się w nim prowadzący oraz uczestnicy programów rozrywkowych: „Dance, dance, dance”, „To był rok”, Sanatorium miłości”, „Za marzenia 2” oraz „Stulecie Winnych”.
Jako podkładu muzycznego wykorzystano w materiale piosenki „Katchi”, nagranej przez duet Ofenbach vs. Nick Nick Waterhoue.
TVP nie ujawnia szczegółów dotyczących nagrania. Wideo będzie wyświetlane na wszystkich antenach Telewizji Polskiej, co ma zapewnić wzajemną promocję.
Dołącz do dyskusji: Tańczące w rytmie disco gwiazdy promują ramówkę TVP (spot wizerunkowy)