„Tam, gdzie marzenia...” w kampanii Piccolo (wideo)
W telewizji i sklepach rozpoczęła się kampania reklamowa napoju Piccolo. Produkująca go firma Ambra przygotowała akcję wspólnie z agencjami Laboratorium Komunikacji i Kuźnia PR.
Kampania Piccolo - prowadzona pod hasłem „Tam, gdzie marzenia…” - pokazuje, że napój ten od wielu lat towarzyszy dzieciom w czasie świętowania najważniejszych chwil. Przekaz - mający też podkreślać rodzinny charakter marki Piccolo - jest skierowany przede wszystkim do matek dzieci w wieku 4-14 lat.
Akcja reklamowa - zaplanowana na cały grudzień - obejmuje telewizję (ok. 1,7 tys. emisji spotu w TVN, TVN Style, TVN 7 i rebel:tv) oraz punkty sprzedaży (dodatkowe ekspozycje i animacje ze Świętym Mikołajem). Kreację kampanii przygotowała agencja Laboratorium Komunikacji, zakupem mediów we własnym zakresie zajęła się firma Ambra, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.
Dołącz do dyskusji: „Tam, gdzie marzenia...” w kampanii Piccolo (wideo)