„Taki kisiel, to jest Fisiel!” znów reklamuje Fisielowy kubek Delecta
W telewizji, prasie, internecie i kinach ruszyła kampania reklamowa Fisielowego kubka Delecta. Akcję pod hasłem „Taki kisiel, to jest Fisiel!” przygotowały firmy Red8 Communications Group, PND Futura, At Media i Starcom.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Fisielowego kubka Delecta opiera się na wizerunku bohatera tej marki – królika Fisiela. Akcja, utrzymana w konwencji zabawy, jest skierowana zarówno do dzieci, jak i ich mam. Przekaz pod hasłem „Taki kisiel, to jest Fisiel!” był już wykorzystywany w ubiegłorocznej kampanii produktu (więcej na ten temat).
Obecna akcja obejmuje telewizję (sponsoring wieczorynek w TVP1, bajek w Polsacie i kreskówek Cartoon Network, spoty w Disney Channel i Disney XD), internet (konkurs na stronie fisielowykonkurs.pl), kina (informacje w materiałach promujących film „Żółwik Sammy”, sampling w kinach we Wrocławiu, Poznaniu i Szczecinie) oraz prasę (najpopularniejsze czasopisma kobiece i poradnikowe).
Kreację kampanii – zaplanowanej do końca listopada – przygotowały agencje Red8 Communications Group (kino i telewizja), PND Futura (prasa) i At Media (internet), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Taki kisiel, to jest Fisiel!” znów reklamuje Fisielowy kubek Delecta