Taida Mrówczyńska head of YouTube growth w Gazeta.pl, Kamil Rutkowski dyrektorem kreatywnym
Z początkiem lipca br. Kamil Rutkowski objął funkcję dyrektora kreatywnego w dziale wideo Gazeta.pl (Agora). Z kolei Taida Mrówczyńska, ostatnio szefowa sieci partnerskiej Epic Makers, odpowiada za treści wideo serwisu, tworzone z myślą o YouTube.
Kamil Rutkowski był dotychczas szef produkcji wideo Gazeta.pl. W nowej roli będzie odpowiadał za wszystkie produkcje wideo portalu, nadzorował prace producentów, operatorów i montażystów od koncepcji po realizację.
Z Gazetą.pl związany od 2015 roku, pracował przy takich projektach serwisu jak Studio Mundial, Wideonews/Now, Haps i Make Poland Great Again. Ma 10-lernie doświadczenie zawodowe, w przeszłości pracował dla takich marek i firm jak PKN Orlen, Biedronka, LPP czy Pernod Ricard.
Taida Mrówczyńska obejmuje nowe stanowisko w dziale wideo - head of YouTube growth. Będzie współpracowała z redakcjami portalu przy opracowaniu i realizacji materiałów wideo tworzonych na potrzeby platformy YouTube, a także nadzorowała rozwój kanałów portalu w tym serwisie. Mrówczyńska z rynkiem wideo na YouTube jest związana od 7 lat. Przez rok kierowała siecią partnerską Epic Makers, którą Agora zamknęła w grudniu ubiegłego roku.
Wcześniej Mrówczyńska była związana z Warner Home Video, gdzie pełniła funkcję szefa działu kreacji. W Monolith Films przez 3 lata była szefem działu promocji kino i video. Z zawodu jest grafikiem komputerowym.
W maju tego roku serwis Gazeta.pl odwiedziło 2,79 mln użytkowników, którzy wygenerowali 97,03 mln odsłon (dane Gemius/PBI).
Dołącz do dyskusji: Taida Mrówczyńska head of YouTube growth w Gazeta.pl, Kamil Rutkowski dyrektorem kreatywnym
najśmieszniejsze jest to, że to znak potwornych kompleksów tylko oni o tym nie wiedzą