T-Mobile zawiesza akcję „Pomoc mierzona kilometrami”, bo nie wspiera jej już Endomondo
T-Mobile Polska po 6 latach zawiesza akcję społeczną „Pomoc mierzona z kilometrami”, w ramach której udało się pozyskać 6 mln zł dla fundacji TVN „Nie jesteś sam”. Powodem jest wycofanie się z projektu właściciela aplikacji Endomondo. Telekom szuka nowego partnera do akcji.
W piątek T-Mobile Polska poinformował na Facebooku, że w tym roku akcja pod hasłem „Pomoc mierzona kilometrami nie odbędzie się” ze względu na brak deklaracji wsparcia projektu przez właściciela aplikacji Endomondo (aplikacja ta umożliwia pomiar przebiegniętych kilometrów).
Firma podziękowała wszystkim za udział w tej akcji, dzięki której udało się pozyskać 6 mln zł dla podopiecznych fundacji TVN „Nie jesteś sam”.
- Rywalizacja uczestników nie miałaby zapewnionego wsparcia, które sprawdziło się w poprzednich latach i które stanowiło jeden z filarów funkcjonowania akcji - poinformowało serwis Wirtualnemedia.pl biuro prasowe T-Mobile Polska.
Przekazano też, że firma poszukuje nowego partnera dla akcji. - Jesteśmy wzruszeni reakcją uczestników akcji, ich słowami wsparcia i deklaracjami pomocy, by projekt dalej był kontynuowany. Dlatego nie przestajemy poszukiwać najlepszych opcji, by pozyskać odpowiedniego partnera, gwarantującego nie tylko zaplecze technologiczne, ale także odpowiednią skalę projektu. Jednocześnie chcemy podkreślić, że T-Mobile Polska będzie kontynuował i tworzył kolejne inicjatywy na rzecz formy wspierania społeczności i pomagania innym - zapewnił na dział prasowy operatora.
Nie podano jednak powodów, dla których właściciel aplikacji Endomondo postanowił wycofać się z akcji.
6 lat wsparcia dla niepełnosprawnych dzieci
Kampanię społeczną „Pomoc mierzona kilometrami” T-Mobile Polska rozpoczął w 2013 roku we współpracy z z TVN, Radiem ZET, Grupą Onet, Endomondo i Samsungiem.
W ramach kampanii „Pomoc mierzona kilometrami” internauci byli zachęcani do pobrania na swoje smartfony aplikacji „Endomondo”, która zlicza kilometry przebyte podczas 8 różnych aktywności, takich jak bieganie, kolarstwo, kolarstwo górskie, jazda na rowerze, fitness walking, wędrowanie, chodzenie oraz aktywność ruchowa na wózku inwalidzkim. Kilometry pokonane przez uczestników akcji były liczone i sumowane. Kampania składała się z tygodniowej rozgrzewki oraz 7 dwutygodniowych etapów. W trakcie rozgrzewki wyzwaniem było pokonanie miliona kilometrów, za co na pomoc niepełnosprawnym dzieciom zostanie przekazane 50 tys. zł. Kolejne dystanse były
Na potrzeby akcji uruchomiono serwis Kilometrami.pl, w którym na bieżąco publikowane były wszelkie informacje, regulaminy, harmonogramy oraz kilometry, jakie udało się już zebrać. Akcja była relacjonowana na antenie TVN w programach, „Dzień Dobry TVN”, „Dzień Dobry Wakacje” oraz w wybranych wydaniach programu „Co za tydzień”.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile zawiesza akcję „Pomoc mierzona kilometrami”, bo nie wspiera jej już Endomondo